Re: Linux i Win98 - pomóżcie !!!

Autor: Jenot (jenot_at_mi5.org.uk)
Data: Fri 25 May 2001 - 13:18:16 MET DST

Sebastian Bialy <heby_at_poczta.onet.pl> wklepał:
>Przyklad: Zielony uzytkownik przekompilowal jadro BEZ ext2 (albo jako
>modul). Wydal polecenie lilo i qpa. A z pomoca loadlina mozna ZAWSZE
>odpalic ze starym jadrem, wystarczy miec pare wersji na dysku. Jak nowe
>nie zadziala, to po prostu odpalam ze starym.

A to już akurat nie wina lilo, a użytkownika. Jak się nie umie
w lilo.conf ustawić dwóch jajek to ja przepraszam.

>PS. Nowe kernele to mam na mysli przekompilowane wlasnorecznie, a nie

A może czasem warto mana poczytać?

Pozdrawiam,

--
Tomasz (Jenot) Stafiński mailto:jenot_at_mi5.org.uk
////// Linux User #47986    ICQ: 74662842 \\\\\\