Re: Wentylator na celerona ????

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Thu 24 May 2001 - 22:08:46 MET DST

Niejaki(a) Inka <inezkaw_at_poczta.onet.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal
olsnienia i napisal:
> kupilam 2 tyg temu wiatrak na celeronka 400, bo pierwszy zaczal warczec,

moj tez warczal ,wiec zmienilem :) ten typ tak ma pewnie ;) tez cel 400
":)

> po 2 dniach nowy tez zaczal wyc, poszlam do sklepu i wymienilam na drugi
> taki sam, po tygodniu nowy znowu zaczal buczec, w koncu doplacilam 10 zl i
> kupilam wentylator "BEST COOLER" (lacznie kosztuje 35 zl), pochodzil pol
> dnia i znow to samo - zostal wymieniony na nowy , nowy po 30 minutach -
> znowu to samo :-)
>
> mam tego dosc, mozecie polecic jaki porzadny wentylator na rocka- w miare
> tani?

ja kupilem spire "amd 462", kosztowal 45 zeta, mial duuuzy radiator,
pozadny wentylator. byl dosc cichy, ale i tak go znowlnilem do 9.2V,
chodzi b. milusio.

> PS. mozna gdzies dostac wiatraki intela - moj kolega ma taki na swoim
> celeronie i wszystko ok od 1,5 roku :-((

IMO lepiej kup duzy (fakt drozszy) wentyaltro, zwolnij go i miej spokoj
:)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|__txt by: MGB - pl.comp.pecet "Mi (...) padl Asus A7V, zepsula__|