Re: czy plyta CD moze zepsuc czytnik?

Autor: RafKo (raf-ko_at_klub.chip.pl)
Data: Thu 24 May 2001 - 21:27:00 MET DST

> babki babki :)
>
> imho plyta ma tak spreparpwany autostart ze uruchamia mini program ktory
> wysuwa tacke :)
> to proste :)
>
> a kobiecie mozna wmowic ze to wirus czy cos :)
>
> zle wypalona ? nie, nie zniszczy :)

Jeżeli (to co napisał kolega) to prawda, to wystarczy że wkładając płytę do
napędu będziesz miała wciśnięty shift i potrzymasz go troszkę. Jeżeli nic
się nie odpali, to uruchom Mój komputer i prawoklik na CD i z menu - otwórz.
Zobaczysz wtedy zawartość plyty.

A tak przy okazji małe OT. Kumpel pewnego razu włożył do napędu cedeka.
Napęd ruszył, zaczęła wirować płytka, szybciej, coraz szybciej..., nagle
bum. Gość po wyjęciu płytki, ujrzał tylko jej resztki ! Z płytki nie zostały
kawałki większe niż pudełko zapałek, a napęd nadal działa :-). Jak dotąd
innych cedekow nie rozwalił ;-).

--
Pozdrawiam,
---[   R a f K o   ]---