PŁYTA GŁÓWNA

Autor: Stavros (jnagorka_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 24 May 2001 - 21:37:58 MET DST

Mam pytanko, czy ktoś posiada może płyte ABIT KT7A-RAID??? Mam zamiar kupić
tę płytę i mam w związku z tym kilka pytań...

1. czy mozna podlaczyc do kontrolera RAID (na plycie) dwa dyski o roznej
pojemnosci i predkosci , systemie RAID 0??

2.czy mozna uzywac kontrolera RAID jako zwykleko kontrolera nie uzywajac
własności macierzy??

3.w jaki sposób system rozpoznaj urzadzenia podlaczone do tego kontroler i
za pomoca jakiego programu sa one konfigurowane

4.jak ogólnie sprawuje sie płyta (interesuje mnie głównie jej stabilnosc
podczas nakrecania procka)??

Za odpowiedz z góry dziekuję.

[PMC]Stavros