Re: Rozbudowa komputerow w firmie

Autor: Wojciech Gdela (eltehaem_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 24 May 2001 - 16:16:01 MET DST

"Maciej S" <obi007_at_kki.net.pl> wrote:

>Nie bardzo wiem co to sa "inne programy biurowe", ale jezeli nie sa to
>programy do obróbki grafiki to rozszerzenie pamieci dla tych komputerów
>calkowicie wystarczy
>dla W98 64, lub 128 jesli uzywamy Accesa z duzymi bazami
>W2k 128

Nie sa to programy do obrobki grafiki, z tych komputerow sie korzysta
raczej jak z zaawansowanej maszyny do pisania. :)

>Jezeli macie nadwyzke to pomyslalbym o monitorach.
>Pracujac z Excelem lub Accesem - 17' to rozsadny wybór
>(w firmach najczesciej stoja 14' lub 15' a to troszke malo)

O to by bylo dobre, bo jak probowalismy pozmieniac rozdzielczosc z
640x480 do 800x600 to osoby korzystajace z tych komputerow narzekaly
ze to wszystko jest "jakies male" i zle sie im pracuje. Ale chyba
nadwyzki na monitory nie bedzie.

Dzieki wszytkim za pomoc.

--
Pozdrawiam,
Wojciech Gdela <eltehaem_at_poczta.onet.pl>