Re: Rozbudowa komputerow w firmie

Autor: Plain (f-pinkawa_at_imp.sosnowiec.pl)
Data: Thu 24 May 2001 - 15:17:24 MET DST

ciach
Czesc
Sporo juz sie dowiedziales, ale ja dodam iz jesli trafi ci sie mozliwosc
wymiany np : plyta + CPU to staraj sie aby w wszystko mozliwie wszystkich PC
miec te same elementy.
Jak masz przeglad omal calego rynku PC to musisz do karzdego PC podchodzic
indywidualnie, a jak masz np : plyty te same to masz to szybciutko
opanowane, ewentualnie robisz sobie ghostem image, preparujesz recovery CD,
i masz wzgledny spoko.To samo BIOS masz opanowane optymalne bezpieczne ust,
jak flash no to tez no problem bo wszedzie to samo.

Ale z doswiadczenia wiem iz sa to tylko marzenia ludzi zajmujacych sie
hardwarem.