Re: ciekawostka z pomiarem wiatraczka

Autor: Toper (toperek_at_interia.pl)
Data: Thu 24 May 2001 - 15:26:52 MET DST

> Zdarza się. Ale nie jest to wina chipsetu na pewno. W takim przypadku
> po prostu występuje niekompatybilność BIOSu płyty z konkretną kartą
> PCI -- na innej płycie z takim samym chipsetem ale BIOSem innego
> producenta płyty prawdopodobnie karta działałaby (jeśli nie jest
> uszkodzona). Inny tuner pewnie też by ruszył na tej akurat płycie.
być może, ale BIOS był wgrywany najnowszy jaki był w sieci. Problem
rozwiązałem wkładając tą płytę klientowi, który nigdy nie będzie potrzebował
tunera TV :)
Poza tym płyta była spoko, miała sporo czujnikow (jak na tamte czasy 2 lata
temu), ale celeron 333A lepiej się kręcił na Acorpie BX81 na który
zamieniłem Epoxa (Epox chodził na 75MHz, Acorp poszedł na magistrali 83MHz
czyli 415 MHz)

Pozdrawiam
Toper