Re: Rozbudowa komputerow w firmie

Autor: Pawel Boguszewski (pmbogusz_at_f2virt.onet.pl)
Data: Thu 24 May 2001 - 12:34:18 MET DST

Wojciech Gdela wrote:

> Czy ten ram to moze byc najtanszy z gieldy, czy lepiej zeby to byly
> jakies markowe kosci?

Generalnie mozesz nabyc Infeony (siemens), ktore w hurcie prawie
kosztuja tyle samo co noname. Wazniejsze jest to, abys mial mozliwosc
bezproblemowej wymiany podejzanych (uszkodzonych) kosci. Sprzet nie
bedzie krecony, wiec w RAMie nie poczyjesz roznicy

> Czy chodzi ci o konfiguracje sprzetowa, czy programow i na co zwrocic
> przy tym uwage?

Jedno i drugie, czyli dobrze zainstalowana i skonfigurowana winda:
- zoptymalizowac bios - winfo na http://www.bios.hg.pl/
- nowy BIOS do plyty glownej
- wszelkie sterowniki do sprzetu sciagnac nowe
- winde zaistalowac bez bajerow, staly swap, cacheman do cache dysku i
inne narzedzia
- najlepiej poblokowac mozliwosc robienia kursorkow, tapet etc -
spowalnia sytem

Duzo bu mozna pisac, jest kilka stron na ten temat, niestety linkow pod
reka nie mam

--
Pozdrowionka
Pawel Boguszewski