problem z TV OUT'em

Autor: Raveman (Raveman_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 23 May 2001 - 23:10:46 MET DST

Mam karte GeForce 2MX (No Name) z TV OUT. Problem polega na tym, że po
wybraniu zakładki Output Device we właściwościach karty i wybraniu opcji TV
komputer przełącza obraz na TV( zaznaczam, że mam kabel S-VIDEO po obu
stronach). Wszystko byłoby dobrze gdyby nie fakt, że obraz pojawia się w
colorze( mało wyrażne litery) i po chwili powoli zaczynają pojawiać się
poziome pasy, aż do momentu całkowitego zniknięcia obrazu( same pasy
poziome- nic nie widać). Dodam, że w tym czasie jak obraz w TV szwankuje,
obraz w monitorze zaczyna też się coś dziać( od góry ekranu obraz zmienia
kolor z czarnego na biały aż do połowy ekranu-skala szarości). Po chwili na
ekranie monitora pojawia się napis "SYNC. OUT OF RANGE" i gaśnie.
        O co tutaj chodzi, dlaczego tak się dzieje?????????????
        Dodam, że mam także kabel chinch dołączony przez producenta karty i
przejściówke (chinch, S-Video, Audio na Euro), ale stosuje tylko kabel
S-Video bez żadnych przejściówek. Próbowałem na ustawieniach 800x600 i
640x480; głebia kolorów- 16, 32, 256; odświeżanie- ustawienia domyślne
karty, 60, 85; format PAL-B Belgium Video output format S-Video-out i Auto
select.
        Czy to może być wina telewizora, mimo że próbowałem na dwóch innych
( do najnowszych nie należą, ale mają przecież wyjście S-Video, ściągane z
Deutchland)? A może to wina karty lub sterowników (bez detków).
        Acha kabel S-Video sam lutowałem, ale raczej jest OK.
moja konf.:
Duron 800MHZ
128 RAM
GeForce 2MX (niby 400)