Re: Rozbudowa komputerow w firmie

Autor: Wojciech Gdela (eltehaem_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 23 May 2001 - 23:13:42 MET DST

"Marcin Zolynski" <eaux_at_poland.com> wrote:

>do win98 mozesz dodac 64MB RAM (96 bedzie w sumie)
>do W2K najlepiej troche wiecej niz 128MB (np 128MB + 64MB) chyba ze do
>grafiki (np photoshop )
>to 256 i wiecej
>pod W2K dobrze by bylo zmienic procesory
>jakie sa tam plyty glowne (FSB etc...)

Niestety nie zdazylem sie dokladnie przyjrzec. Jak tylko bede mogl to
sprawdzic, to napisze.

>Do jakiego rodzaju pracy potrzeba tych komp. to jest najwazniejsze pytanie
>ile masz komputerow do rozbudowy - jaka siec jest teraz (strukturalna i na
>jakim systemie)

Komputery sa cztery (i notebook, ktorego nie trzeba rozbudowywac).
Sieci nie ma, ale jest planowana Wireless LAN. Co to konkretnie bedzie
to nie wiem, ale musi byc latwe w korzystaniu, wiec chyba jakies
Microsoftowe rozwiazania. Komputery sluza tylko do pracy biurowej -
pisanie dokumentow, arkusze kalkulacyjne, faktury, czasami korzysta
sie z internetu.

--
Pozdrawiam,
Wojciech Gdela <eltehaem_at_poczta.onet.pl>