Re: ciekawostka z pomiarem wiatraczka

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Wed 23 May 2001 - 20:54:40 MET DST

Hi,

"Michał" wrote:

> [...]
> najlepszy chipset od czasow BX). Az sie smieje kiedy uzytkownicy VIA
> doradzaja sobie aby instalowac rozne poprawki VIA 4in1 bo nie działa to i
> tamto.

No tak, a zainstaluj mi pan i815 bez dodatkowych sterowników pod
Windows 98 (ale tak, aby wszystko, włącznie ze zintegrowaną grafiką,
działało na 100%). Powodzenia.

> tanich i rzeczywiscie wydajnych duronow. A coz z tego ze procesor szybki i
> tani jak chipset jest dupiaty jak cholera. Moze graczom to odpowiada, ale ja

Dowody. Proszę dowody. Bo chipsety KT133/KT133A są po prostu bardzo
udane i mają bardzo niewiele wad.

> wole celerona i chipset i815 e. Jest z pewnoscia wolniejszy ale i
> stabilniejszy. I potwierdzam to co powiedizł poprzednik:

Wolniejszy jest na pewno, ale stabilniejszy na pewno nie. Dobrze
skonfigurowany komputer zawsze jest stabilny. Jeśli porównywałeś
swój komputer ze źle skonfigurowanymi maszynami z VIA, to nie
publikuj proszę takich szalonych wniosków. A z Twojego tekstu
wnioskuję, że nigdy nie widziałeś na oczy _dobrze_ skonfigurowanego
komputera z VIA.

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |