Re: 256 mb ?

Autor: Wojt (rwxrwx_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 23 May 2001 - 21:03:23 MET DST

Michal Letowski wrote:

> Użytkownik "Gtrx" <genertix_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> ram.

> Mialem 128MB... System dzialal w miare stabilnie, ale po uruchomieniu kilku
> programow, zwlaszcza BorgTV, zdarzalo mi sie ujrzec "Out of memory". Od
> czasu
> dolozenia drugiej kosci 128MB, tego komunikatu jeszcze nie ujrzalem. System
> dziala stabilnie, po wlaczeniu rano wylaczam wieczorem - bez zadnych resetow
> w miedzyczasie!

Chodzi stabilnie az caly dzien ? No niessssssamowite... Mam 128MB i komp
dziala stabilnie bez resetow i wylaczania cale tygodnie (pod w2k). Raz
ekperymentalnie zaladowalem 63MB wavetable'a do sblive (co powoduje ze
tyle fizycznego ramu odpisujemy od zasobow). System dzialal choc b.wolno
(ciagle swapowanie) ale bez tekstow typu out of memory.

pzdr
Wojt

--
Skalowalny, bezpieczny, serwer dedykowany, http://www.wdc.pl