Re: matrox czy geforce?

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 23 May 2001 - 18:45:05 MET DST

"Edwardek" <edwardek_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> tego nie mam - domyslam sie, ze
> moze miec wszystkie takie same wlasciwosci
> jak DH, ale pewien nie jestem. Zwlaszcza
> jesli chodzi o jakosc TV. W koncu w DH
> jest ona "robiona" z wyjscia monitorowego,
> ktore ma wzmocniony sygnal, a w SH pewnie
> jest to samotne gniazdo na przejsciowki do TV.

jest wersja z TV i bez wyjscia TV jak bede kupowal to napewno z wyjsciem
jakosc na TV to w sumie nie jest taka wazna (wiecej i tak gram) mam teraz
rive viper V550 i jakos na Tv jest dla mnie super ale pewnie i tak ten
Leadtek
bedziem tak czy siak lepsza nawet jak wersja SH ma gorsza od DH ;-))))

Podeslij mi mimowszytko materialy na temat tej karty

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
GGadulec >>> 429818
http://members.nbci.com/biohazard1/
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!