ciekawostka z pomiarem wiatraczka

Autor: mac_at_tygodnik.pl
Data: Wed 23 May 2001 - 16:19:09 MET DST

No i stalo sie. Kupilem plyte asus CUSL2-C i procek do niej PIII 733 box (na
szynie 133). Zlozylem wszystko do kupy, zainstalowalem winde na nowo
(WinME). Wszystko chodzi pieknie i stabilnie w porownaniu do sprzetu ktory
mialem do niedawna (wiem, ze dostane zjeby od milosnikow AMD, ale trudno,
spylilem Solteka SL75-KAV z Duronem800).

Interesuje mnie tylko jedna ciekawostka. Zainstalowalem program Asus Probe
do pomiaru temperatury i predkosci wiatraka na procku. Wszystko jest chyba
ok., temperatura procka oscyluje od 42-43 stopni do maks. 50-51 st. C przy
obciazeniu. Obroty wiatraka sa w normie, ale czasami programik Asus Probe
wyskakuje mi z ostrzezeniem. Na wykresie obrazujacym jakie obroty mial
wiatrak wyglada, ze jego obroty wcale nie spadly, tylko pomiar jakby na
chwile sie urywa. Trwa to moze kilka sekund i po tym wszystko jest ok. W
sumie to duperel, ale ciekaw jestem czym moze to byc spowodowane. Jakby ktos
cos wiedzial, to chetnie poszerze swoja wiedze.

pozdrawiam
mac