Re: Jaki modem?

Autor: Grzegorz Góra (grzegorz.gora_at_inetia.pl)
Data: Wed 23 May 2001 - 16:27:09 MET DST

Wiadomość od "Pepcio PP" <paolopp_at_hotmail.com>
 ...i nie odezwałbym się gdyby nie to:

>Mam zamiar kupic modem, ktory mi polecacie.
>Ja mam na uwadze dwa Pentagram Dark 56I lub Zoltrix Aquilla 56K
>Czekam na Wasze zdania i sugestie.

Burza spaliła mi Asmax Surfera - była okazja, spróbowałem więc
przetestować inny modem. Wziąłem Pentagram Omen... i czym prędzej go
odniosłem.
Wybór padł na sprawdzonego Asmaxa - raz, że łączy się bezproblemowo z
pełną prędkością, to jest stabilny...

--
Pozdrówka
Grzegorz