Re: Potrzebna opinia

Autor: RafKo (raf-ko_at_klub.chip.pl)
Data: Tue 22 May 2001 - 17:47:15 MET DST

Użytkownik <pawjer_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Stoję przed wyborem drukarki, rozwazam nastepujace propozycje:
>
> - hp deskjet 930 lub 959
> - epson stylus 680
>
> Chodzi mi o koszty eksploatacji, opinie praktyczne, etc.
>
> Nie wiem ktora lepiej kupic.

Witam.
Ostatnio miałem ten sam problem. Kupowałem drukarkę do firmy i zależało mi
na kosztach eksploatacji.
Zastanawiałem się nad hp 930 i 959. Oba modele są tej samej klasy, tylko
tyle, że 959 jest nowsza (i droższa). Ostatecznie wybrałem 930. Zaważyła
przede wszystkim cena, a i tak koszty eksploatacji jednej i drugiej są
bardzo podobne.

Ps. Witam i pozdrawiam wszystkich grupowiczów. Jestem nowy na tej grupie i
myślę, że od czasu do czasu będę tu się pojawiał.

--
Pozdrawiam,
---[   R a f K o   ]---