Re: ECSK7VZA

Autor: pawel (untiled_at_poczta.fm)
Data: Tue 22 May 2001 - 21:46:59 MET DST

Dnia Tue, 22 May 2001 12:12:35 +0200, "G Kotlarz"
<grzeskotlarz_at_poczta.onet.pl> napisal (a):

| ECS K7VZA to tania płyta główna pod Durona,
| czy miał ktoś z nią doświadczenia zarówno pozytywne jak i negatywne?
jw.+HDD Fujitsu+RivaTNT2Pro+D700 nie krecony
problemow zadnych , zwisow zadnych, pracuje (hehe jezeli tak mozna
powiedziec) na tym 10 letni lebek wiec glownie gry i wynalazki wiec
obciaza go od czasu do czasu.
Problemy- nie udalo mi sie odpalic onboard soundblastera dla starych
gierek dosowych, w testach np. DukeNukem pokazuje ze znalazl, ze gra a
nic nie slychac. Tylko pod windowsowymi chodzi calkiem przyzwoicie
(jak na AC97).

--
pawel
PS. piekna sygnaturka