Re: karta DVB i internet via sky

Autor: Paweł Rutkowski (rutekp_at_zsmeie.torun.pl)
Data: Tue 22 May 2001 - 20:19:35 MET DST

Witam
Karta nazywa sie SkyStar2, producentem jest www.technisat.de tam znajdziecie
pdf'a jezeli kogos to interesuje.
Czy jest Pan pewien ze transmisja 2mb/s moze sie odbywac tylko jedna? Nie
sadze. Jezeli leci pare transmisji z jednego transpondera to moge odbierac
wszystkie, natmiast programy TV sa nadawane z roznych transponderow i tu sie
pojawia problem bo niemoge ustawic tunera zeby odbiera inforamcji z paru
transponderow.

Po drugie osobiscie odbieralem juz 3 pliki jednoczesnie z DownloadCentre z
EOL i kazdy mial transfer 2mb/s. Co w sumie daje: 3*2=8. Wiecej nie
probowalem.

Karta wcale nie jest taka droga - 1299 z vat, ta karta jest dosyc nowa i
daletego moze ma takie parametry.
Jest jeszcze drobny szczegol, karta instaluje sie jako urzadzenie sieciowe a
nie
urzadzenie multimedialne.

Pawel Rutkowski