Re: karta DVB i internet via sky

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 22 May 2001 - 15:21:40 MET DST

Paweł Rutkowski napisał:

> Ja mam karte DVB i jej przepustowosc wynosi 90Mb/s, takze to tylko kwestja
> wysylania z EOL.
> Gdy konkurencja bedzie rosla to mysle ze i EOL zwiekszy przepustowosc.

Podaj wiecej szczegolow technicznych nt. tej karty.
Praktycznie karta DVB to cyfrowy tuner telewizyjny odbierajacy dane z internetu

na jednym z kanalow telewizyjnych, ktorych szerokosc to wlasnie 2 Mb/s w mpeg2.

Zatem skad sie moze brac 90 Mb/s ?
Wtedy mialbys mozliwosc jednoczesnego odbierania 45 kanalow telewizji cyfrowej,
z dekodowaniem on-line, czyli rzecz mozliwa jedynie w super drogich systemow
cyfrowych studiow telewizyjnych.
Laczyc kanalow kanalow tez sie chyba nie da, bo glowica tunera jest strojona na
jedna czestotliwosc.
W pakiecie chyba nie mozna jednoczesnie odbierac 45 kanalow.
A jezeli mozna to czemu inne karty DVB tego nie oferuja ?
Jacek