Re: Celeron-jego temperatura

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 22 May 2001 - 15:08:46 MET DST

"SEBCIO" <sebastik_at_kki.net.pl> wrote in message
> Jaka powinna byc najwyzsza temperatura Cel 433 niepodkrecanego???
> u mnie po kilku godzinach ostrego grania wynosi 46 C

w granicach normy ale raczej powinno byc trochre mniej mniej gora do 40
ale zalezy zalezy jaki masz cooler
przesmnaruja pasta ale nie zagrubo sprawdz czy radiator dobrze
przylega do jadra procka poupinaj kable i paski tak by byl jak
najlapszy obiehg powitrza w obudowie szczegulnie wokolo radiatora

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
GGadulec >>> 429818
http://members.nbci.com/biohazard1/
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!