Re: Celeron-jego temperatura

Autor: tab (tabanews_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 23 May 2001 - 00:18:55 MET DST

"SEBCIO" <sebastik_at_kki.net.pl> wrote in message
> Jaka powinna byc najwyzsza temperatura Cel 433 niepodkrecanego???
> u mnie po kilku godzinach ostrego grania wynosi 46 C
> Czy to prawidlowo

celerony tak sie nie pala, takze spokojnie ponizej 40 C.
46 to jeszcze spokojnie, a jak ci przeszkadza, to przesmaruj pasta i kup
lepszy radiator.
jak dalej bedzie za duzo, to mozesz jeszcze przeszlifowac powierzchnie
procka i radiatora zeby lepiej przylegaly, ale to juz uwazaj.

pozdr
tab

tabanews_at_poczta.onet.pl