Re: wytrzymalosc T-Bird'a 1.2GHz

Autor: Greg W (muciak_at_crosswinds.net)
Data: Tue 22 May 2001 - 02:14:20 MET DST

hmm no coz chyba mialem szczescie, brudu w srodku nie mam bo go zlozylem
jakies miesiac wczesniej ale fakt ten wiatraczek mnie wkurzyl bo czesto
zostawiam kompa wlaczonego na kilka dni. Nie zauwazylem rowniez roznicy w
stabilnosci systemu wiec musi byc ok, poza tym radiator jest wporzadku a tuz
za nim w obudowie mam 2 duze wentylatory wiec napewno to pomoglo. Co do
biosu to nie wiem czy sie mylil czy nie ale naprawde wskazywal 108 stopni,
zaraz jak to ujrzalem to kompa wylaczylem.
Dzieki za info (teraz chyba zmowie paciorek do bozi z podziekowaniami :P)
Greg