Re: Chce kupic monitor 17" - prosze o rady

Autor: Tomasz Sz. (removeit_tomek_sz_at_interia.pl)
Data: Mon 21 May 2001 - 21:51:17 MET DST

Kenwood wrote:

> Nie denerwuj sie tak szybko!

Nie jestem z tych nerwowych ;)

> Moze z Duronami jest inaczej, bo wiele zalezy
> od konfiguracji sprzetu, a kazdy ma co innego...

Wystarczy troche postow poczytac. Pytania o monitor w porownaniu
do tych o procesorach to jak 1:50 ;)

> Monitor nie sprawia zadnych
> problemow, mozna popytac o osiagane rozdzielczosci i odswiezania, ale masz
> to na stronach producentow.

Parametry wymienionych znam i nie o nie pytalem, a osiagane rozdzielczosci
i odswiezania o niczym nie swiadcza.

> Jedyna rada to wybrac ten co wedlug ciebie oferuje najlepszy obraz i spelnia
> wszystkie twoje wymagania.

Ano wlasnie i daltego pytalem i nadal pytam o doswiadczenia innych userow.
A poza tym wpadl mi w oko jeszcze jeden iiYama A705MT
czy jak kto woli Vision Master Pro 411 i chyba sie na niego zdecyduje.
Czy ktos posiada moze ten monitor i moze cokolwiek o nim powiedziec?
Moze ktos wie gdzie we Wroclawiu mozna je dostac (oprocz GVC Tax)?
Z gory dziekuje.

--
Z pozdrowieniami