Teac: 4/4/42 czy 8/8/32

Autor: stryjek (stryjek_at_poczta.fm)
Data: Mon 21 May 2001 - 15:00:43 MET DST

Witam

Chce kupic nagrywarke Teaca. Mam CDR56S-450 (4/24) ale przydaloby sie RW.
Pytanie jak w topic'u. Mnie predkosc 4x wystarcza w zupelnosci i nie widze
sensu placenia wiecej za cos co nie jest mi potrzebne.
Czytalem testy i nie zauwazylem miedzy nimi duzych roznic (poza predkoscia
;))
ale gdzies slyszalem opinie ze W54 jest lepszy (ale nie bylo uzasadnienia).
Czy ktos cos wie na ten temat? W54 zniika z rynku wiec musze sie szybko
decydowac.
Czy ktos wie gdzie mozna na Slasku kupic 4/4/32? Bo gdzie pytam mowia ze juz
nie beda mieli.. :(
pozdrawiam

stryjek
stryjek_at_poczta.fm