Re: Celeron 800 a podkręcanie

Autor: mi$iek (misiekpm_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 21 May 2001 - 09:42:36 MET DST

Użytkownik "Witold Wilk" <maniack_at_tychy.com> napisał w wiadomości
> Niejaki(a) mi$iek <misiekpm_at_poczta.onet.pl> w grupie pl.comp.pecet
>
> jak infineony/kingstone'y, to powinny ruszyc... :>

> wiesz... przy takim czyms dyski seagate'a potrafia zrypac filesystem
:P
> sb live sie bardziej grzeje, modem czesciej rozlacza, system potrafi
ie
> wywalac z bsod:0e itp ;>
>
> imo: przy pci33 zamiast 35 mialbys identyczna wydajnosc, ale sprzet
> pozyby tak z 2 latka dluzej moze nawet... ;)

Witam

Ale jestes uparty, zmienilem FSB na 133 :) i udalo mi sie puscic kosci
na CAS 2 :) Wedlug SisoftSandra spadla z leksza wydajnosc dysku i
procka, ale ram (co mnie bardzo zadziwilo )jest na nieznacznie wyzszym
poziomie niz przy 140 i CAS3 :))) Niestety RAS to CAS i RAS musi byc na
3, ale jak testowalem te ustawienia na 100MHz to zmiana ich na 2 nie
przynosila zbyt widocznego efektu w postaci wiekszej wydajnosci ramu,
sam nie wiem jeszcze potestuje moze pojda :)

--
Pozdrawiam