Re: Wake UP- jak uruchomić kompa z klawiatury?

Autor: Piotr Kowalski (elektron_at_inetia.pl)
Data: Sun 20 May 2001 - 20:15:26 MET DST

> a jaka masz plyte (nie wszystkie ta opcje maja! )? ?

Moja płytka to ECS-K7ZA rev.3
Stosuje Suspend to Ram już od czasu "wynalezienia tej funkcji", teraz na
ECS-sie i na AbicieKT7-Raid ,czasami na abicie hibernuje kompa. System to
Win98SE. Nie mam z tym żadnych problemów ale:
Kupiłem sobie w tą sobotę nową klawiaturkę z dodatkowymi trzema klawiszami
podniecony że mój kręgosłup odpocznie od częstego schylania się pod stół aby
załączyć kompa. Niestety klawisz 'uśpij' działa - ale 'obudź się' już nie.
Pomóżcie!