Re: voodoo Banshee - jak optymalnie?

Autor: Artur (aptur_at_wp.pl)
Data: Sun 20 May 2001 - 14:29:04 MET DST

Witam

Drivery- wersja 1,4 do ściągnięcia z http://www.pc.com.pl (nowszych nie
znalazłem-dobrze działają również drivery w wersji 1,3)

Instalacja-najlepiej najpierw ustaw standardowe sterowniki grafiki, a po
restarcie załaduj drivery do Banshee.

Glide jest instalowany razem z driverami i działa dobrze.

DirectX w wersji 7 współpracuje poprawnie (8 nie sprawdzałem)
Nie ma znaczenia kiedy zainstalujesz DirectX, choć generalnie lepiej to
robić po instalacji sterowników.

Jeśli będziesz stawiać system od nowa to najpierw instalujesz sterowniki do
płyty głównej a potem do Banshee.

pozdrawiam

Artur

Użytkownik sector <pt_at_osw.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9e837l$ctc$1_at_news.tpi.pl...