Re: voodoo Banshee - jak optymalnie?

Autor: TomLi (tomli_at_tenbit.pl)
Data: Sun 20 May 2001 - 15:29:27 MET DST

Użytkownik sector <pt_at_osw.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9e837l$ctc$1_at_news.tpi.pl...
> Jak optymalnie w obecnej chwili zainstalowac voodoo Banshee?
> Jakie i skad drivery, miniporty, glide itp. Jaki DX i kiedy (co najpierw)
> zainstalowac.

Witam,

Najlepsza kolejnosc konfiguracji to:
- drivery do plyty glownej
- oryginalne stery od grafiki
- po restarcie naloz drivery w wesji 1.04 (te sa najnowsze)
- direct X 7 lub 8

Powinno chodzic. U mnie byl ten sam problem. Na samych strach 1.04 nie
chcialo za chiny ruszyc - najpierw musialem zarzucic oryginalne od grafiki -
moja to byla yakumo 3dfx voodoo banshee , a pozniej dopiero moglem wladowac
te w wersji 1,04 i wowczas karta smigala jak dzika :)))

Pozdrawiam i zycze powodzenia,
Bartus
wbartus_at_poczta.wp.pl