Re: Cpu stabily test

Autor: raku (raku_at_prz-rzeszow.pl)
Data: Sun 20 May 2001 - 03:01:45 MET DST

> Czy on powinien być uruchomiony przez 24 h? Gdzieś to czytałem. Czy gdy
> jest uruchomiony to nie powinno śię na kompie pracować? Nic nie powinno
> być w tle?

uruchamiales juz ten program choc na chwile? zareczam ci ze w tle juz nic
nie bedziesz mogl robic :-)

a co do dlugosci trwania testu - im dluzej tym lepiej - moj wykladowca z
architektury kompow powiedzial, ze jak sprawia sobie nowy sprzet to
zapuszcza testy meczace procek na 3-4 dni. jak sie nie powiesi, znaczy ze
sprawny. Ja testy ograniczalem do kilku godzin - kwestia gustu

raku