Cpu stabily test

Autor: Kamil Dziobek vel Turbos, Wiecznie zywy! (turbos5_at_priv.onet.pl)
Data: Sat 19 May 2001 - 12:43:51 MET DST

O co w nim chodzi? Testuje mi kompa jak się zachowuje po podkręceniu,
tak?
Czy on powinien być uruchomiony przez 24 h? Gdzieś to czytałem. Czy gdy
jest uruchomiony to nie powinno śię na kompie pracować? Nic nie powinno
być w tle?

--
Zdaję sobie oczywiście sprawę z tego, że wszyscy zostaliśmy wychowani w
kulcie logicznego myślenia. [sektety super pamieci, autora zapomnialem]