Re: kręcenie GeForce MX-400

Autor: Szymon Bronkowski (szb_at_poczta.fm)
Data: Sun 20 May 2001 - 01:27:32 MET DST

> Moja (Leadtek MX-400 64MB tv-out) sie kreci stabilnie na 360 MHz pamiec i
> 231 MHz clock. Zarzucono mi momentalnie, ze mam karte z DDR'kami

bo tak wlasnie jest - to jedyne logiczne wytlumaczenie

> ale nie wyglada na to. W cenniku jak byk bylo SDRAM, a poza tym nie
slyszalem
> jeszczeo MX'ach sprzedawanych z DDR.

no wiec uslysz: sam jestem posiadaczem takowego:
Creative GF2MX 32MB DDR

[...ciach obszerne wyniki 3dmarka ...]

jak chcesz porownywac cos 3dmarkiem (hi hi :-) ) to zrob 'default test' i
podaj SAM WYNIK (punkty), po co podajesz tyle nikogo nie interesujacych
szczegolow?

pozdrawiam, Szymon