Re: kręcenie GeForce MX-400

Autor: Lock (lock_at_lock.lock)
Data: Sat 19 May 2001 - 09:10:31 MET DST


"Rony" <rony_at_go2.pl> wrote in message news:3b05b3c7_at_news.vogel.pl...
> Mam karte Pixelview GeForce2MX-400 32 MB.
> Zagary standardowo sa ustawione na 200 (rdzen) i 183 (pamiec).
> Przestawilem na 230(rdzen) i 200 (pamiec). Zrobilem testy w 3D Marku 2000
> (test standard - 1024x768 16bit). Moj sprzet to Duron700_at_954 , 128MB RAM
> 133.
> W 3D Marku osiagnalem wynik 5040 bez krecenia, a z kreceniem 5460 !!!!!
> Jesli kreciles juz MX-400 to na jakiej max wartosci ta karta dobrze
pracuje

Moja (Leadtek MX-400 64MB tv-out) sie kreci stabilnie na 360 MHz pamiec i
231 MHz clock. Zarzucono mi momentalnie, ze mam karte z DDR'kami, ale nie
wyglada na to. W cenniku jak byk bylo SDRAM, a poza tym nie slyszalem
jeszczeo MX'ach sprzedawanych z DDR. Natomiast z moich rozmow ze znajomymi
wynika, ze ci co maja MX-400 z 32 MB pamieci moga maks taktowac w okolicach
185-195 MHz. Moja ma 64 MB i powoli zaczyna mi kielkowac podejrzenie, czy
Leadtek nie zrobil sobie tutaj jakiegos eksperymentu typu: pamiec jest nadal
taktowana ow okolicach 180 MHz, ale jest podzielona jest na dwa bloki po 32
MB i dostep do nich odbywa sie niezaleznie, dzieki czemu pracuje z taka
predkoscia jakby to byl jeden blok taktowany 360 MHz. Innego wytlumaczenia
na razie nie znajduje, a to tutaj jest troche kosmiczne. Po prostu jak byk
stoi w testach, ze:
- pracuje na AGP4x,
- ma 64 MB na pokladzie,
- clock chodzi na 231 MHz,
- pamiec na 360 MHz.

Sam juz nie wiem co o tym myslec. W 3D Mark 2001 wyniki wychodzily takie
(wszystko 32 bit, w driverach i Direct wszystkie funkcje na enable,
antialias wyl., v-sync wlaczony):
DISPLAY
Platform WinFast Windows 95/98/ME Display Drivers
CPU Optimization D3D Hardware T&L
Width 800
Height 600
Depth 32 bit
Z-Buffering 24 bit
Texture Format Compressed
Buffering Double
Refresh Rate Default
FSAA Mode None

OPTIONS
Show Title Screens Yes
Continuous Benchmark No
Benchmark Run Count 1
Demo Sounds Enabled Yes
Continuous Demo No
Game Sound Effects Enabled Yes
Game Music Enabled Yes
Game Detail Level Low

RESULTS
3DMark Score 2593

DISPLAY
Platform WinFast Windows 95/98/ME Display Drivers
CPU Optimization D3D Hardware T&L
Width 1024
Height 768
Depth 32 bit
Z-Buffering 24 bit
Texture Format Compressed
Buffering Double
Refresh Rate Default
FSAA Mode None

OPTIONS
Show Title Screens Yes
Continuous Benchmark No
Benchmark Run Count 1
Demo Sounds Enabled Yes
Continuous Demo No
Game Sound Effects Enabled Yes
Game Music Enabled Yes
Game Detail Level Low

RESULTS
3DMark Score 2175

DISPLAY
Platform WinFast Windows 95/98/ME Display Drivers
CPU Optimization D3D Hardware T&L
Width 1600
Height 1200
Depth 32 bit
Z-Buffering 24 bit
Texture Format Compressed
Buffering Double
Refresh Rate Default
FSAA Mode None

OPTIONS
Show Title Screens Yes
Continuous Benchmark No
Benchmark Run Count 1
Demo Sounds Enabled Yes
Continuous Demo No
Game Sound Effects Enabled Yes
Game Music Enabled Yes
Game Detail Level Low

RESULTS
3DMark Score 1048

Poza karta w kascie siedzi Duron 700_at_810 MHz, 128 MB SDRAM na 144 MHz CAS2,
MOBO MSI-6330 KT-133A Turbo RAID, 2xHDD 10 GB UDMA-2. Troche te dyski calosc
spowalniaja.

Lock.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 22:04:25 MET DST