Re: modem

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionix_at_poland.com)
Data: Sat 19 May 2001 - 23:57:19 MET DST

> Mój modem na pci ma inne wejocie niż k. muzyczna i akcelerator.

ciekawe, no no

> Ma takie
> 3 wsówki zamiast dwóch. U Was też tak jest.

Modemy sa rozne i maja rozne zlacza.................
a skad wiesz ze nie mial 5 wsowek a 3 ci ukradli ?

> Co daje posiadanie chomologacji ( w modemie).

jak markowy to nic pozatym ze TPSA ci sie nie przyczepi jak bedziesz cos
reklamowal

> Z dwóch stron na modemie jest plastik. Czy on ma jakieo zadanie?

pewnie mowisz o tym palstiku - "pudeleczku" - to takie odseparowanie sieci
telefonicznej od PC, sama elektornika jest galwanicznie oddzielona od lini,
te pudleko ma jeszcze polepszyc to - mozna zdjac imho, ale gwarancja sie
zmyje :)

> może to tylko bajer

i tak i nie

> Chciałbym go zdišć bo inne urzšdzenie pci nie
> wchodzi.

to zdejmij

> I jeszcze jedno. Na modemie mam tkie jedno wejocie. Wystajšce 4 bolczyki
> w białym pancerzu. Ktoo wie co to jest i do czego służy?

a jak oznaczone na PCB (plytka) moze to byc TAD lub inne zlacza do celow
glosowych itp, podaj jego opis

> Ciekawostka: Na modemie jest napisane: "POLAND", na procesorze "MEXICO",
> a na naklejce "made in Indonesia"

:-|