Re: siec LAN

Autor: Cezar (orkiszk_at_poland.com)
Data: Fri 18 May 2001 - 08:19:31 MET DST

Użytkownik ". : : Krzysztof : : ." <krionix_at_poland.com> napisał w
wiadomości news:9e0jou$s3s$1_at_news.tpi.pl...
> numery
>
> Pytanie lekko NTG
> maska - sam nie wiem ale wpisz 255.255.255.0

maska + nr IP kompa unikalnie identyfikuje komputer w sieci, maska sluzy
do obliczania nr sieci
(wazna przy ustalaniu routingu, czyli trasy pakietow )

bo zapewne masz jeszcze zainstalowany IPX, jak sie domyslam ...
> to ze np winda bedzie ci szybciej ci sie ladowac (nie bedzie czekac na
> serwer co by przypisal jej IP DHCP - oplaca sie wpisac w takiej LAN)

... albo calkiem zrezygnowac z TCP/IP i miec tylko IPX ...

Cezar