Re: Padl dysk, firma znikla !!! - dlugie

Autor: Mabu (mabu_at_kki.net.pl)
Data: Thu 17 May 2001 - 13:06:45 MET DST


Jeżeli masz fakturę lub paragon i dodatkowo jakąś kartę gwarancyjną
(niekoniecznie) możesz bezpośrednio zwrócić się do przedstawicielstwa IBM i
powinni Ci pomóc - chyba że dysk był kradziony :(
Pozdrawiam,
Mariusz
Użytkownik "korkodyl" <korkodyl_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości
news:AaLM6.61374$2q.2246353_at_news.chello.at...
> Witam
>
> Niecale dwa miesiace temu kupilem na gieldzie przy Stodole w firmie
> NOR-TELKOM(stanowiska 151,152,153)- dysk IBM 40GB dtla 305040.
> Dysk pracowal super az kilka dni temu po prostu sobie padl
> Najpierw cos zaczelo trzeszczec a po zapuszczeniu gruntownego testu dysku
> juz sie nie obudzil ... :(
> Mialem gwarancje wiec zadzwonilem do firmy (Prymasa Tysiaclecia 66) ...
> Firmy juz tam nie ma i niewiadomo co sie z nia stalo !!!
> Na gieldzie na tych stanowiskach juz sa jakies nowe firmy :(((
> Kurde kupilem u nich bo mieli chyba najwieksze stoisko na gieldzie !!!
> Firma istniala od 1994 roku ...
> Chcialbym przestrzec przed kupowaniem u niesprawdzonych sprzedawcow !!!
> Niewiem co teraz mam zrobic - naprawa dysku moze mi sie wcale nie oplacac
>
> Moze ktos z grupowiczow poradzi mi co teraz zrobic aby jak najmniej
stracic
> ???
> Znajomy zaproponowal mi kupno tego dysku za 100 zl ... (dalem 570)
>
>
> P.S Duzo slyszalem o awaryjnosci tych dyskow ale jednak dalem sie namowic
!
> To byl moj ostatni IBM !!!
>
> Pozdrawiam
> Korkodyl
>
>
>
>
>
>



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 22:03:53 MET DST