Padl dysk, firma znikla !!! - dlugie

Autor: korkodyl (korkodyl_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 17 May 2001 - 09:34:56 MET DST

Witam

Niecale dwa miesiace temu kupilem na gieldzie przy Stodole w firmie
NOR-TELKOM(stanowiska 151,152,153)- dysk IBM 40GB dtla 305040.
Dysk pracowal super az kilka dni temu po prostu sobie padl
Najpierw cos zaczelo trzeszczec a po zapuszczeniu gruntownego testu dysku
juz sie nie obudzil ... :(
Mialem gwarancje wiec zadzwonilem do firmy (Prymasa Tysiaclecia 66) ...
Firmy juz tam nie ma i niewiadomo co sie z nia stalo !!!
Na gieldzie na tych stanowiskach juz sa jakies nowe firmy :(((
Kurde kupilem u nich bo mieli chyba najwieksze stoisko na gieldzie !!!
Firma istniala od 1994 roku ...
Chcialbym przestrzec przed kupowaniem u niesprawdzonych sprzedawcow !!!
Niewiem co teraz mam zrobic - naprawa dysku moze mi sie wcale nie oplacac

Moze ktos z grupowiczow poradzi mi co teraz zrobic aby jak najmniej stracic
???
Znajomy zaproponowal mi kupno tego dysku za 100 zl ... (dalem 570)

P.S Duzo slyszalem o awaryjnosci tych dyskow ale jednak dalem sie namowic !
To byl moj ostatni IBM !!!

Pozdrawiam
Korkodyl