Re: DivX

Autor: MK (mk_oceania_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 17 May 2001 - 11:37:45 MET DST

Ostatnio mialem identyczny problem. Uzywalem kodeka 3.20alpcha i dokladnie w
miejscach klatek kluczowych czyli co jakies 10 sekund film na ulamek sekundy
zatrzymywal sie. Jest to bardzo denerwujace. Moj sprzet to Cleron II 633,
128 MB RAM, plyta ECS VIA, karta graficzna S3 Virge /DX (he he). Dokupilem
karte GeForce 2 MX (sprzetowe wspomaganie mpeg, mpeg 2 i Indeo) i problem
zniknol a do tego jakosc filmow jest o wiele lepsza (zniknely artefakty i
takie jednolite kwadraciki) a do tego mam wyjscie TV Out.

Użytkownik Adam Majda <amajda_at_fttwolbrom.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3B039951.DD99EF6_at_fttwolbrom.com.pl...