Re: 32+8 EDO ram, + obudowa

Autor: Tomfa (sandt_at_kki.net.pl)
Data: Wed 16 May 2001 - 09:34:54 MET DST

| Może cię sparodiuję?
|
| Żadna zmyła. Mam was wszystkich po prostu gdzieś.
| Zwłaszcza tych nieszczęsników używających modemu.
| Spamować będę do usranej śmierci i nikt mi nic nie zrobi.
| Poza tym lubię sobie zaryzywkoaływać a zainteresowanych
| na tej grupie jest może 2 osoby a resztę patrz wyżej.

Szanowny Panie Arturze ;)

Otóz nie wygląda mi to na spam, bo się nie reklamuję, nie walę głupiego
postu typu: biolereaxator .... i adres stronki, tylko daję info, że mam do
sprzedania część kompa, po niskiej cenie.

Sam używam modemu, poza tym, mój post, zajmuje malutko miejsca bo nie jest
to popis moich umiejętności ;)), pisarskich, tylko króciutkie ogłoszenie :).

pozdr
T.