Re: 32+8 EDO ram, + obudowa

Autor: Artur Legocki (arturl_at_uhc.lublin.pl)
Data: Wed 16 May 2001 - 08:50:18 MET DST

Użytkownik "Tomfa" <sandt_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
> Dlaczego zmyła?? Nie - żadna zmyłka, po prostu chcę sprzedać, wiem, że
może
> to nie najlepsza do tego grupa, ale jest tutaj wiele ludzi, którzy mogą
być
> tym zainteresowani, więc zaryzywkoałem. :)

Może cię sparodiuję?

Żadna zmyła. Mam was wszystkich po prostu gdzieś.
Zwłaszcza tych nieszczęsników używających modemu.
Spamować będę do usranej śmierci i nikt mi nic nie zrobi.
Poza tym lubię sobie zaryzywkoaływać a zainteresowanych
na tej grupie jest może 2 osoby a resztę patrz wyżej.

Pzdr.
Artur