Re: ide kable

Autor: Czarek Gorzeński (czarek_at_szanty.art.pl)
Data: Tue 15 May 2001 - 18:23:33 MET DST

Na grupę _pl.comp.pecet_ *Kamil Dziobek vel Turbos, Wiecznie zywy!* wysłał
wiadomość o treści:
> Nie, żeby się lepiej poczuć ;}

Trzeba od czegoś zacząć przy unowocześnianiu komputera. ;)

> Ciekaw jestem czy to prawda. Co Wy na to? Ostatnio ktoś na grupie pisał, iż
> popsuł mu się dysk, bo używał kabla ata 100 i nie wiedział czy to było przyczyną
> awarii, bo dys to nie ata100. A do CDromu jakie kable powiinno się urzywać?

Prawdę mówiąc wątpię, bo niby dlaczego ekranowanie toru przesyłu danych ma
spowodować uszkodzenie czegoś? A dyski mają to do siebie że się czasami
psują i czasami psują się też tym, którzy mają niedobraną taśmę do
kontrolera i możliwości dysku, ale to o niczym nie świadczy.

Pozdr

--
Czarek Gorzeński          GG:77922          d. Internetowy Śpiewnik Gitarowy
-=-=-=-=-=-=-  mailto:czarek_at_szanty.art.pl  http://spiewnik.gitarowy.prv.pl/