Re: celeron 300@450

Autor: Detonus (detonus_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 15 May 2001 - 12:13:21 MET DST

In article <22c7.00000000.3b00beb4_at_newsgate.onet.pl>,
adadur_at_poczta.onet.pl says...
> No a ja mam celka 466_at_602 - ale system niestabilny

No nie dziwne.

> No ja też - dlaczego jak ustawię 609 to Windows 98 się wywala - jakieś problemy
> z rejestrem, jakieś ochrona systemu Windows - co to za kaszana. Przecież

Bo twoje 609 MHz to jest 7 x 87 MHz FSB czyli troche za duzo dla PCI, AGP
i dysku. Choc sa oczywiscie takie komponenty ktore to wytrzymuja
spokojnie.

> temperatura jest ok.43 St.Cencjusza.

I co z tego :) Patrz wyzej.

> NIE powinno to mieć wpływu na procka - ważniejsza jest temperatura procka, w
> zasadzie nie pozwalaj przekroczyć temp ok 65'C. NO jescze ważne jest napięcie
> na procku w zasadzie 100% bezpieczne to 2,2V.

Ja tam mam odmienne zdanie. Oczywiscie ze to ma wplyw na zywotnosc.
Wyzsze taktowanie = wyzsza temperatura = mniejsza zywotnosc. Choc z
drugiej strony jak ktos kreci sprzet to dba o chlodzenie, wiec tak do
konca to moze byc nieprawda.

> Ciekawe!!???

Po x latach moze i padnie, ale przeciez zdarzy sie zmienic w ten czas
procesor ze 4 razy :)

> Tylko wówczas kiedy jest to konieczne - temperatura przy 100% obciężeniu jak
> wyżej.

Pasta termoprzemodzaca polecana :)

--