Re: MONELL - problemy z serwisem :(

Autor: M.M. (bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 15 May 2001 - 11:05:30 MET DST


BigPiotr napisał(a):

> > Kupilem ostatnio w tej "wspanialej" firmie [MONELL - w katowicach] 2
> kompy.
>

Ha
wszelkie znaki wskazuja na to, że chłopaki kupili partię badziewiastych
wiatraczków i mają ból.
A wogóle to namnozyło się teraz tych firm i firemek - na każdym rogu kompy po
super cenach. Wszystko cacy póki sprzęcicho chodzi, ale jak przyjdzie do
naprawy o zgroza nik nie przestrzega podstawowych zasad naprawy i sprawdzania
sprzętu byle więcej i szybciej, sprawdanie testowanie po co a jak coś nie tak
to pewnie klient lama cos poplątał bo pan w serwisie nigdy.
Sprzęt po naprawie zwłaszcza jeżeli wentylki są podejrzane powinien pochodzić
w serwisie inimum 24 godziny, a na ich miejscu wstawiłbym wentylek innego
producenta i dołożył klientowi jakis drobiazg na przepraszam a nie sugerował,
że sika do kompa.
Jeżeli chodzi o prawa gwarancyjne to gwarancja obejmuje cały zestaw a nie tylko
jego poszczególne elementy (no chyba, że na każdy podzespół jest osobna
gwarancja bo po takich magikach to sie można wszystkiego spodziewać). A tak w
ogóle po drugiej albo trzeciej nieskutecznej naprawie masz prawo żądać zwrotu
gotówki.
MACIEK



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 22:03:08 MET DST