Re: Temperatura procka... ?

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 14 May 2001 - 17:34:42 MET DST

"Adam Lubkowski" <stilldead_at_wp.pl> wrote in message

> Imho nie powinna wzrastac powyzej 40 stopni.

40 to standard dla celkow na coppermine

> Codo wiatraczka to nie trzeba wymieniac, powinno pomoc wyszlifowanie
> przylegajacej do proca powierzchni radiatora drobnym papierem sciernym
> i posmarowanie pasta termoprzewodzaca.

czytam na niektorych stronach o o/c o szlifowaniu radiatorow
to ze szlifowal go 2 godziny i co:
"Natomiast dość kontrowersyjną sprawą jest kwestia użyteczności całego
procesu.
W moim przypadku, po wyszlifowaniu, temperatura procesora nie zmieniła się
zbytnio.
Wciąż rozgrzewa się do 41C, ale zdarzają mu się krótkie spadki do 40C,
czego wcześniej nie obserwowałem.Niby nic, ale w przypadku overclockingu
nawet ułamki stopnia mogą mieć znaczenie."
tyle zabawy dla teoretycznych skutkow no tylko ostatnie zdanie jest pelne
optymizmu
ale chyba dla maniakow ;-)))))
Kuama jak radiator jest naprawde paskudnie wykonany od spodu i wtedy tzra
go poszlifowac ale poco wtedy kupowac taki radiator
Cienko nalozona pasta w zupelnosci wytsarczy. Ale jak ktos chce to niech
szlifuje ;-)))

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
GGadulec >>> 429818
http://biohazardland.50megs.com/haz2.htm
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!