Re: Temperatura procka... ?

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 14 May 2001 - 17:34:44 MET DST

"Vetch" <no_at_e.mail.available> wrote in message
> Witam !
>
> Czy ktoś z szanownych kolegów, mógłby mi podpowiedzieć jaka powinna być
> standardowa temperatura procka ?

40-50*C

> Celeron 700 II, BIOS Hardware Monitor pokazuje 60 stopni C po dwóch
> godzinach pracy.
> Czy to nie za dużo ?

duzo ale sprawdz jak jest w biosie

> Bo wydaje mi się że może wentylator nie przylega dobrze do proca i nie
wiem czy trzeba go zmienić...

przesmnaruja pasta ale nie zagrubo
poupinaj kable i paski tak by byl jak najlapszy obiehg powitrza
w obudowie szczegulnie wokolo radiatora

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
GGadulec >>> 429818
http://biohazardland.50megs.com/haz2.htm
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!