Re: Czy ktos z Was ma P4 ?

Autor: Adam Czajka (adamc_at_snn.com.pl)
Data: Mon 14 May 2001 - 15:20:14 MET DST

hey

Jenot wrote:

> [ciach]
> Z DX4 nie miałem żadnych problemów - wierz mi, były lepsze od Intela
> (write back cache, 120 i 133MHz, który chodził na 160MHz, podczas gdy
> Intel miał maksymalnie 100MHz nie dające się w zasadzie podkręcić).

no nie wiem, ja mialem najpierw AMD DX2 80MHz @ DX4 100MHz
oraz AMD DX2 66 @ DX2 80 i wyzej sie nie krecily, potem zamienilem
go na Intela DX2 66MHz @ DX4 120MHz i do tej pory jeszcze chodzi
(od 96 roku) dla ambitnych to nawet moge zrobic prezentacje, gdzies
mam jeszcze ktoregos amdeka do porownania.
z tego co pamietam to mowilo sie, ze wlasnie amdeki mialy problemy
z kreceniem, bo amd dawal mniejszy margines bezpieczenstwa i tak mi
wychodzilo z doswiadczalnie. nie mialem tylko mozliwosci krecic 133-ki
na 160 - plyta widziala go jako zwyklego DX4 i chodzil mi maksymalnie
na 150 (3x50), ale niestabilnie :(
w jednej firmie na takiej 160 pracowalem, a numer byl taki, ze ktos
im to sprzedal jako P75 i dopiero ja ich oswiecilem :))))))

ale powyzsze nie zmienia tego, ze teraz tez mam amd.

pozdrawiam,
Adam Czajka