Re: chipsety VIA i UDMA w Win 98

Autor: SP1 (jsep1_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 14 May 2001 - 14:02:45 MET DST

> Użytkownik "Daniel" <danielp_at_go2.pl> napisał w wiadomoœci

No pewnie..

> chipset owszem ale na roznych plytach zachowuje sie najwyrazniej roznie...
> nie wiem, ale u mnie na sl75kav i na asusie a7v raczej nie bylo z tym
problemow,

U mnie na Asusie P3V4X też nie

> na solteku mam seagata, dvd lg i chodza w udma (w98se i w2k prof)
> + starutka optima 650cdr scsi, jedyny klopot byl z dyskiem ata100 w w2k,
na
> obydwu systemach via 4.29.

Wuraźnie lepszy jest oddzielny sterownik IDE w wersji 3.011. Trzeba
zainstalować miniport!, nie tę drugą możliwość. Jest potem możliwość bardzo
dokładnej kontroli trubów pracy każdego urządzenia oddzielnie za pomocą
odpowiedniego programiku, instalowanego automatycznie wraz ze sterownikami.

> Jedno jest pewne... chipsety via nie lubia sie z sb live ;>

Nie zauważyłem... Też mam SB LIve!

> pozdrawiam,

Też

JanuszS