Re: chipsety VIA i UDMA w Win 98

Autor: mizs (dedeusz_at_pf.pl)
Data: Sun 13 May 2001 - 22:51:51 MET DST

Użytkownik "Daniel" <danielp_at_go2.pl> napisał w wiadomoœci

> Czy mimo wszystko da sie poprawnie odpalic UDMA na plytach z VIA ?

chipset owszem ale na roznych plytach zachowuje sie najwyrazniej roznie...
nie wiem, ale u mnie na sl75kav i na asusie a7v raczej nie bylo z tym
problemow, na solteku mam seagata, dvd lg i chodza w udma (w98se i w2k prof)
+ starutka optima 650cdr scsi, jedyny klopot byl z dyskiem ata100 w w2k, na
obydwu systemach via 4.29.

Jedno jest pewne... chipsety via nie lubia sie z sb live ;>

pozdrawiam,
pawel