Re: Temperatura procka... ?

Autor: Vetch (vetch_at_magot.pl)
Data: Mon 14 May 2001 - 13:49:41 MET DST

Hej !

Użytkownik "Adam Lubkowski" <stilldead_at_wp.pl> napisał

> Imho nie powinna wzrastac powyzej 40 stopni.
> Codo wiatraczka to nie trzeba wymieniac, powinno pomoc wyszlifowanie
> przylegajacej do proca powierzchni radiatora drobnym papierem sciernym
> i posmarowanie pasta termoprzewodzaca.

Dzięki !

Tak myślałem że proc jest chyba za gorący...
Ale problem leży gdzie indziej - te proce mają tak małą powierzchnię płytki
struktury, że mój stary wentylator nie przylega chyba prawidłowo.
Po prostu się 'kiwa' - ma kiepskie mocowanie.
Dlatego chyba lepiej zmienię go na taki wentylator przystosowany do tych
nowych celków.

--
---
Pozdrowienia