Re: Dlaczego nie działa mi fdd, Prosze o pomoc!

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 14 May 2001 - 12:04:23 MET DST

Użytkownik "Bartek G." <bgrabowski_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Musze uruchomić taki stary komputer 486dx4 - 100. Wszystko mi na nim
chodzi
> o oprocz stacji dysków i nie wiem jaka jest tego przyczyna. Na tym
[...]

w moim 486 trzeba deklarować stację jako B: w biosie; przy takim ustawieniu
trzeba podłączyć jeszcze do odpowiedniego złącza w taśmie, która ma 4
wejścia, nie jak wspólczesne - dwa; sprawdz, czy stacja nie jest czasem o
innej pojemnosci tzn. jesli 3,5" to moze byc 720kB;

--
adas; podolany_at_go2.pl
jestem tylko kretynskim modemiarzem