Dlaczego nie działa mi fdd, Prosze o pomoc!

Autor: Bartek G. (bgrabowski_at_go2.pl)
Data: Mon 14 May 2001 - 09:22:51 MET DST

Witam
Musze uruchomić taki stary komputer 486dx4 - 100. Wszystko mi na nim chodzi
o oprocz stacji dysków i nie wiem jaka jest tego przyczyna. Na tym
komputerze działa kiedyś stacja i nie było problemów, teraz gdy jej
potrzebuje okazuje sie ze niechodzi. Objaw jest nastepujacy: gdy Bios
testuje na poczatku sprzet i wlacze seek flopuy (czy jakos tak) odglos ze
stacji jest prawidlowy. Gdy wlcze system i dam a: stacja zapala kontrolke
ale nie kreci sie i pisze ze nie moze odczytac dyskietki. NIe jest to wina
anie kabla, ani stacji bo wszystko pozmienialem , a nwet podlaczylem do
inego komputera i dziala. Nie jest tez do konca to chyba kontroler bo
znalazlem kontroler Fdd na Isa (zabytek z 386) wsadzilem go i wylaczylem w
Biosie sterownik Fdd na plycie i objaw dokladnie taki sam. Wiec wyglada to
na jakies ustaweinie, ale nie wiem gdzie???
Prosze o pomoc